愉しく飲んで盛り上がってしまいました!

イメージ 1

通りがかりに声を掛けられ、意気投合して飲んだら、音楽祭全体の事務を取り仕切る方でした!

その後、東日本大震災の大災害が日本を襲いましたが、
その様子をニュースで知った、音楽監督トニーノ・バッティスタ氏から、心温まるお見舞いのメールをいただきました。

友情に感激しました!

Dearest friends,
we are broken-hearted in reading the news and looking at the tv about the dreadful disaster fallen on your wonderful and (even for us) loved country!
We hope that you are relatively well, though it is hard to accept the crudeness of the events and to look forward.
We really would like to make you feel our fondness and love to relieve your tragedy.
Hoping to have opportunity in the near future to meeting you again, sincerely yours, Mary and Tonino Battista